دشمن در حال عقب نشینی/ فضای سیاسی کشور امیدبخش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرلشکر حسین سلامی دوشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی به 63 روستای استان کرمان اظهار داشت: ما کرمان را به نام شهیدان والا و سرافراز وی می شناسیم. شهدایی که نامشان در زمین و آسمان جاودانه است. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ادامه داد: کرمان …

دشمن در حال عقب نشینی/ فضای سیاسی کشور امیدبخش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://livemag.ir/2021/10/دشمن-در-حال-عقب-نشینی-فضای-سیاسی-کشور-ا/ https://livemag.ir/2021/10/دشمن-در-حال-عقب-نشینی-فضای-سیاسی-کشور-ا/#respond Mon, 18 Oct 2021 13:16:05 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/10/دشمن-در-حال-عقب-نشینی-فضای-سیاسی-کشور-ا/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرلشکر حسین سلامی دوشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی به 63 روستای استان کرمان اظهار داشت: ما کرمان را به نام شهیدان والا و سرافراز وی می شناسیم. شهدایی که نامشان در زمین و آسمان جاودانه است. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ادامه داد: کرمان …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرلشکر حسین سلامی دوشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی به 63 روستای استان کرمان اظهار داشت: ما کرمان را به نام شهیدان والا و سرافراز وی می شناسیم. شهدایی که نامشان در زمین و آسمان جاودانه است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ادامه داد: کرمان مکانی است که در آن مرد افسانه ای و آسمانی پرورش یافت ، او 40 سال لباس نظامی خود را از تن بیرون نکرد و شمشیر مبارزه همیشه به کمر او بسته می شد. هر کجا که دشمنان اسلام و مسلمانان و دشمنان ایران خود را برای جنگ آماده می کردند ، او در دل میدان و در وسط نبرد بود.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن او را به خوبی می شناخت و ضربات او را درک کرده و به او ایمان داشت. او .O افرادی بودند که دشمن او نیز آنها را ستایش و تحسین می کرد.

وی گفت: دشمن در برابر شجاعت و جوانمردی شهید سلیمانی سر تعظیم فرود آورد. با این وجود ، هر کتاب و مقاله ای که نوشته شود ، درباره عظمت ، عظمت ، جلال ، عظمت ، قدرت و شجاعت این مرد می نویسند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حسادتش ابوالفضلی بود ، هم رزمنده و هم آبدان. او نمی تواند جابجایی مسلمانان بر روی زمین را توسط مشرکان تحمل کند ، نمی تواند تخریب خانه های مسلمانان بر آنها را بپذیرد. او جنگید تا اینکه دشمن را با شکست بیرون راند و نمونه کاملی از دستیار مظلومان بود که از سرزمین کرمان برخاسته بودند.

وی گفت: او افتخار ایران ، اسلام و بشریت بود؛ امروز ما از جمله افرادی هستیم که علم و نشانه دارند وفاداری آنها حاج قاسم حضور دارد صبح؛ علت و علت مردم کرمان مقاومت حاج قاسم است.

تکمیل…

https://livemag.ir/2021/10/دشمن-در-حال-عقب-نشینی-فضای-سیاسی-کشور-ا/feed/ 0


[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 27 مهر 1400 ] [ 11:27 ] [ Canary ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]