چرا باید یک سایت وردپرسی امن داشته باشید؟


در ابتدا سوال پیش می آید که چرا هر وب سایتی که با وردپرس راه اندازی شده است اولین مسئله ای را که باید برای این وب سایت در نظر داشت امنیت آن است، مواردی که در این موضوع می شود به آن اشاره داشت:

محافظت از اطلاعات و شهرت سایت شما

اگر هکرها و یا مهاجمان به اطلاعات شخصی شما یا بازدیدکنندگان وب سایت شما دست یابند باعث خرابی های زیادی در سایت شما می شود که باعث اتلاف وقت، پول و انرژی شما خواهد شد.



موضوعات: اخبار فناوری,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 14 اسفند 1400 ] [ 20:06 ] [ Canary ]

معرفی اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361


این اسپیکر بی‌سیم با ظاهری جذاب که برایش در نظر گرفته شده می‌توانید در محیط های باز و در مهمانی‌ها و حتی در خلوت شما همراهی خوب به حساب بیاید.

در معرفی امروز به اسپیکری از تسکو می‌پردازیم که ظاهرش خیلی شبیه به اسپیکرهای برندهای مطرح در این حوزه است. این اسپیکر با نام TS 2361 شناخته می‌شود که در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه می‌شود.

اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361

این اسپیکر یکی از اسپیکرهای بدون سیم است که طراحی دایره‌ای شکل دارد. اسپیکر تسکو در یک طرف خودش تخت است تا بتوانید آن را روی میز یا هر سطح صاف دیگری قرار دهید و در این بخش لاستیکی نرم قرار گرفته تا سبب ثابت ماندن این اسپیکر روی این سطح صاف شود. در دو طرف اسپیکر دو بلندگو را می‌بینیم علاوه بر اینکه در یک سمت آن دو بلندگوی دیگر هم قرار گرفته که زیر فلزی سوراخ سوراخ قرار گرفته‌اند.



موضوعات: اسپیکر,اخبار فناوری,
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 14 اسفند 1400 ] [ 20:02 ] [ Canary ]

خرید تلویزیون 50 اینچ 4k سامسونگ Led مدل 50au7000


تلویزیون سامسونگ 50AU7000 نیز از فناوری HDR استفاده می کنند که از فرمت های Hdr10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. تفاوت اصلی در کیفیت تصویر تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7000 در مقایسه با تلویزیون LED سنتی، استفاده از فناوری شفاف در طراحی صفحه نمایش است. در واقع استفاده از فناوری کریستال در این تلویزیون باعث شده است که تصاویر نشان داده شده در خروجی با رنگهای شفاف و جذاب ایجاد شوند و همچنین سطح نور و کنتراست این تصاویر مطابق استانداردهای بالا باشد.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: قیمت تلویزیون سامسونگ tu8500 50 , تلویزیون سامسونگ 43au7000 , قیمت تلویزیون سامسونگ au7000 , قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تخت , تلویزیون سامسونگ au7000u , تلویزیون سامسونگ 50au7000 ترب , تلویزیون سامسونگ au7000 دیجی کالا , تلویزیون سامسونگ 50au7000 دیجی کالا , تلویزیون 50 اینچ سامسونگ , تلویزیون مناسب تماشای فیلم ,
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 1 دی 1400 ] [ 19:46 ] [ Canary ]

قیمت خرید رپورتاژ از سایت رکس سو


در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.



موضوعات: اخبار فناوری,
[ بازدید : 556 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 18 شهريور 1399 ] [ 22:37 ] [ Canary ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]