دو راهی خرید هندزفری و هدفون


اگر برسر دوراهی خرید هندزفری و هدفون مانده‌اید این مقاله کمک می‌کند براساس مزایا و معایب هندزفری و هدفون‌ها در تولید کیفیت صدا و حذف نویز تصمیم به خرید بگیرید.

یکی از دغدغه‌های مردم هنگام خرید وسیله‌ای برای گوش دادن به موسیقی این است که هدفون بخرند یا هندزفری. هدفون‌های خیلی بزرگ و غول پیکر در دهه 1970 بسیار محبوب شدند. در دهه 1980 با پیدا شدن سروکله دستگاه‌های قابل حمل و کوچک پخش موسیقی، هدفون‌ها در سایه قرار گرفتند و نسبت به قبل حضور کمرنگ‌تری داشتند. بعد نوبت به آیپاد اپل رسید که در سال 2001 روانه بازار فناوری شد: یک جفت هندزفری سفید رنگ براق که در بسته بندی زیبا دل کاربران دنیای فناوری را می‌برد. پس از آن استفاده از هندزفری‌ها برای گوش دادن به موسیقی به محبوبیت بالایی رسید و هرجایی نشانه‌ای از کاربری هندزفری دیده می‌شد

امروزه هنوز هم هندزفری‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، اما به نظر می‌رسد که هدفون‌های با کیفیت دوباره راه بازار را پیش گرفته‌اند و علیرغم آنکه مدتی به حاشیه رانده شده بودند، ظاهرا هنوز میان کاربران محبوب هستند. شما از طرفداران کدام یک هستید: ترجیح می‌دهید آهنگ مورد علاقه‌تان را با هندزفری گوش کنید یا هدفون؟



موضوعات: هدفون و هدست,هندزفری,
برچسب ها: Earphone , Handsfree , Headphone ,
[ بازدید : 465 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 27 تير 1399 ] [ 19:40 ] [ Canary ]

چگونه سلامت باتری را بسنجیم؟


نیازی نیست که برای تشخیص وضعیت سلامت یک باتری متخصص باشید، برخی از مشکلات خیلی راحت و با یک نگاه قابل تشخیص می باشند. امداد موبایل این مشکل را حل کرده است و چند راه حل در اختیار شما قرار داده است که بتوانید به راحتی از سلامت باتری موبایل خود اطمینان حاصل کنید.

تنها کافی است شما باتری را با احتیاط از دستگاه خارج نمایید و در صورت وجود علائمی مانند برآمدگی، وجود لکه ‌های آبی یا سفید و خوردگی در کنار ترمینال فلزی به نا سالم بودن آن پی ببرید.



موضوعات: موبایل,
برچسب ها: خرید باتری موبایل , وضعیت باتری , سرعت خالی شدن باتری ,
[ بازدید : 403 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 27 تير 1399 ] [ 19:31 ] [ Canary ]
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]