دو راهی خرید هندزفری و هدفون


اگر برسر دوراهی خرید هندزفری و هدفون مانده‌اید این مقاله کمک می‌کند براساس مزایا و معایب هندزفری و هدفون‌ها در تولید کیفیت صدا و حذف نویز تصمیم به خرید بگیرید.

یکی از دغدغه‌های مردم هنگام خرید وسیله‌ای برای گوش دادن به موسیقی این است که هدفون بخرند یا هندزفری. هدفون‌های خیلی بزرگ و غول پیکر در دهه 1970 بسیار محبوب شدند. در دهه 1980 با پیدا شدن سروکله دستگاه‌های قابل حمل و کوچک پخش موسیقی، هدفون‌ها در سایه قرار گرفتند و نسبت به قبل حضور کمرنگ‌تری داشتند. بعد نوبت به آیپاد اپل رسید که در سال 2001 روانه بازار فناوری شد: یک جفت هندزفری سفید رنگ براق که در بسته بندی زیبا دل کاربران دنیای فناوری را می‌برد. پس از آن استفاده از هندزفری‌ها برای گوش دادن به موسیقی به محبوبیت بالایی رسید و هرجایی نشانه‌ای از کاربری هندزفری دیده می‌شد

امروزه هنوز هم هندزفری‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، اما به نظر می‌رسد که هدفون‌های با کیفیت دوباره راه بازار را پیش گرفته‌اند و علیرغم آنکه مدتی به حاشیه رانده شده بودند، ظاهرا هنوز میان کاربران محبوب هستند. شما از طرفداران کدام یک هستید: ترجیح می‌دهید آهنگ مورد علاقه‌تان را با هندزفری گوش کنید یا هدفون؟



موضوعات: هدفون و هدست,هندزفری,
برچسب ها: Earphone , Handsfree , Headphone ,
[ بازدید : 465 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 27 تير 1399 ] [ 19:40 ] [ Canary ]

آشنایی با هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360



ایرفون نام محصولی از شرکت تسکو است که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. ایرفون یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده توسط تسکو است که به کاربر امکان می‌دهد بدون سیم با گوشی یا هر گجتی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند ارتباط برقرار کند.

در جعبه این گوشی یک استوانه قرار دارد که در حقیقت کیس نگه دارنده هندزفری‌ها است. داخل این کیس دو هندزفری مشاهده می‌کنید که توانایی ارتباط بی‌سیم هم با گوشی و هم با یکدیگر را دارند. علاوه بر این در جعبه دستگاه 3 جفت سری پلاستیکی برای قرارگیری در سر هندزفری‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانید آن‌ها را متناسب با گوش خودتان انتخاب کنید و یک کابل میکرو یو اس بی هم دیده می‌شود که می‌توانید هندزفری ها را با آن شارژ کنید.



موضوعات: هندزفری,
برچسب ها: هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360 , هندزفزی بی‌سیم تسکو TH 5360 , true portable earbuds th 5360 ,
[ بازدید : 310 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 17 دی 1398 ] [ 2:02 ] [ Canary ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]