تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی


جلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش تعداد مراجعه کنندگان به بخش مراقبت های ویژه عروق کرونا ویروس این مرکز به دستور و ریاست دکتر ولایتی برگزار شد. به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از مطبوعات بیمارستان مسیح دانشوری ، جلسه علمی فوق العاده ای برای بررسی و بسیج …

تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی https://livemag.ir/2021/04/تدابیر-بیمارستان-مسیح-دانشوری-همزمان/ https://livemag.ir/2021/04/تدابیر-بیمارستان-مسیح-دانشوری-همزمان/#respond مجله زنده خبری Sun, 04 Apr 2021 16:06:27 0000 سلامت و تندرستی https://livemag.ir/2021/04/تدابیر-بیمارستان-مسیح-دانشوری-همزمان/ جلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش تعداد مراجعه کنندگان به بخش مراقبت های ویژه عروق کرونا ویروس این مرکز به دستور و ریاست دکتر ولایتی برگزار شد. به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از مطبوعات بیمارستان مسیح دانشوری ، جلسه علمی فوق العاده ای برای بررسی و بسیج …

جلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش تعداد مراجعه کنندگان به بخش مراقبت های ویژه عروق کرونا ویروس این مرکز به دستور و ریاست دکتر ولایتی برگزار شد.

به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از مطبوعات بیمارستان مسیح دانشوری ، جلسه علمی فوق العاده ای برای بررسی و بسیج امکانات و تجهیزات این مرکز جهت ارائه حداکثر خدمات پزشکی به هموطنان برگزار شد.

در این جلسه ، با حضور معاونین و کارمندان بخشهای مختلف بیمارستان ، تصمیماتی جهت ارائه خدمات بیشتر مطابق با شرایط جدید کلیه مراجعین در نظر گرفته شد.

دکتر ولایتی با تأکید بر حداکثر استفاده از امکانات موجود ، تأکید کرد: از ابتدای فوران تاج تاکنون ، بیمارستان مسیح دانشوری در خط مقدم مبارزه با این ویروس اقدامات جدی انجام داده است و اکنون باید همه کارها را به کمک کارکنان پزشکی. بیمارستان متمرکز بر این واقعیت است که تا آنجا که ممکن است بیماران نباید از بیمارستان بدون دریافت خدمات پزشکی خارج شوند و شرکت کنندگان باید مراقبت های لازم را برای پذیرش و در صورت لزوم بستن بیمار در حد امکان انجام دهند.

در پایان ، وی از تلاش مدافعان بهداشت در سراسر کشور ، به ویژه همکاران در بیمارستان مسیح دانشوری ، که دلسوزی و کوشش ، مقاومت ، استقامت و مبارزه را نشان دادند ، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که به محض از بین رفتن ویروس ، سلامتی و آرامش به جامعه برگردد.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/04/تدابیر-بیمارستان-مسیح-دانشوری-همزمان/feed/ 0


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 19 فروردين 1400 ] [ 11:49 ] [ Canary ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]