چشمان نگران هواداران بدرقه مسافران آسیایی


4 باشگاه ایرانی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند. چهار باشگاه که سه باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تراکتور مستقیماً در مرحله گروهی قرار دارند و یک باشگاه فولاد در مرحله پلی آف قرار دارد و اگر موفق شود از سد العین عبور کند ، به مرحله گروهی منتقل می …

چشمان نگران هواداران بدرقه مسافران آسیایی https://livemag.ir/2021/04/چشمان-نگران-هواداران-بدرقه-مسافران-آس/ https://livemag.ir/2021/04/چشمان-نگران-هواداران-بدرقه-مسافران-آس/#respond مجله زنده خبری Wed, 07 Apr 2021 06:15:33 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/04/چشمان-نگران-هواداران-بدرقه-مسافران-آس/ 4 باشگاه ایرانی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند. چهار باشگاه که سه باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تراکتور مستقیماً در مرحله گروهی قرار دارند و یک باشگاه فولاد در مرحله پلی آف قرار دارد و اگر موفق شود از سد العین عبور کند ، به مرحله گروهی منتقل می …

4 باشگاه ایرانی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند. چهار باشگاه که سه باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تراکتور مستقیماً در مرحله گروهی قرار دارند و یک باشگاه فولاد در مرحله پلی آف قرار دارد و اگر موفق شود از سد العین عبور کند ، به مرحله گروهی منتقل می شود.

تیم های ایرانی در شرایطی به مسابقات لیگ قهرمانان می روند که این دوره از بازی ها یکی از ویژه ترین و دشوارترین دوره های این رقابت ها باشد. همانطور که برای اولین بار این مسابقات با حضور 40 تیم برگزار می شود ، این بدان معنی است که 5 گروه 4 تیمی در منطقه غرب ، که در آن فقط رهبران به علاوه 3 تیم دوم برتر از هر گروه می توانند به مرحله یک چهارم نهایی برسند و بر خلاف دوره های قبلی ، هر تیم دوم نمی تواند وارد مرحله بعدی مسابقات شود. نکته بعدی اما شدت رقابت است ، بنابراین همه تیم های منطقه غرب باید حدود 15 روز 6 بار به میدان بروند و این بین هر مسابقه دو و سه روز استراحت است.

همه این چالش ها یک تورنمنت خطرناک را برای تیم های ایرانی نشان می دهد. لازم به ذکر است که مشکلاتی از جمله مشکل صعود به مرحله بعد و فشردگی رقابت برای سایر تیم ها وجود دارد ، اما ایرانی ها وقتی به نتایج خود در آخرین مسابقات در لیگ داخلی آنها. یعنی وقتی که هر 4 نماینده آسیای ایران نتوانستند در برابر 4 تیم عادی لیگ برتر پیروز شوند و با تساوی موافقت کردند.

فولاد در مقابل آلومینیوم اراک ، استقلال در مقابل پیکان ، تراکتور در مقابل مس رفسنجان و پرسپولیس در مقابل پدیده به دلایلی نتوانستند پیروز شوند تا اضطراب هواداران فوتبال را افزایش دهند که این تیم ها در صورت مواجهه با رقبای داخلی کمتر با مشکلات جدی روبرو می شوند. آیا آنها با تیمهای قدرتمند آسیا روبرو می شوند که هزینه یک یا دو بازیکن آنها گاهی با بودجه کل یک تیم ایرانی برای یک سال برابر است؟

هنوز چند روز تا شروع مسابقات باقی مانده است و امیدواریم کادرفنی و بازیکنان با افزایش آمادگی و توانایی های خود و از بین بردن نقاط ضعفی که هفته گذشته ظاهر شدند ، در ویژه ترین دوره مسابقات حضور پررنگ و باوقار داشته باشند. لیگ قهرمانان آسیا. سخت ترین روزهای فوتبال ایران برای انجام کارهای بزرگ.

254 251

https://livemag.ir/2021/04/چشمان-نگران-هواداران-بدرقه-مسافران-آس/feed/ 0


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 19 فروردين 1400 ] [ 8:10 ] [ Canary ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]