افزایش قدرت ناجا در کنترل جرائم خشن


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک سردار مهدی معصومبیگی با ابراز خرسندی از خدایان پلیس راه آهن ، پلیس فرودگاه ، پاسگاه ها و ایستگاه های بازرسی ، واحدهای امدادی و نیروهای محافظت کننده از امکانات دولتی با امنیت مثال زدنی و قدردانی از تلاش های مردم محور ، اقدامات جامع پلیس ناجا برای …

منبع: گزارشکر یک
افزایش قدرت ناجا در کنترل جرائم خشن

افزایش قدرت ناجا در کنترل جرائم خشن https://reporter1.ir/افزایش-قدرت-ناجا-در-کنترل-جرائم-خشن/ گزارشگر یک Mon, 05 Apr 2021 10:59:10 0000 عمومی https://reporter1.ir/افزایش-قدرت-ناجا-در-کنترل-جرائم-خشن/

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک سردار مهدی معصومبیگی با ابراز خرسندی از خدایان پلیس راه آهن ، پلیس فرودگاه ، پاسگاه ها و ایستگاه های بازرسی ، واحدهای امدادی و نیروهای محافظت کننده از امکانات دولتی با امنیت مثال زدنی و قدردانی از تلاش های مردم محور ، اقدامات جامع پلیس ناجا برای …

منبع: گزارشکر یک
افزایش قدرت ناجا در کنترل جرائم خشن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک

سردار مهدی معصومبیگی با ابراز خرسندی از خدایان پلیس راه آهن ، پلیس فرودگاه ، پاسگاه ها و ایستگاه های بازرسی ، واحدهای امدادی و نیروهای محافظت کننده از امکانات دولتی با امنیت مثال زدنی و قدردانی از تلاش های مردم محور ، اقدامات جامع پلیس ناجا برای حفاظت از عمومی. امنیت. پرداخت.

وی گفت: با تشکیل قرارگاه نوروزی ابوذر ، پلیس پیشگیری سه مأموریت مهم را در اولویت قرار داد: تأمین نظم و امنیت ، جلوگیری از جرم با اولویت قرار دادن سرقت و همکاری در اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی.

یک مقام ارشد پلیس گفت اردوگاه ابودارو روژ و شش کمیته خبره از طریق یک برنامه منسجم و هوشمند مورد نیاز قادر به مدیریت روند تأمین نظم و امنیت در سراسر کشور هستند. گشت های اتومبیل ، موتورسیکلت و پیاده نظام ، متشکل از پلیس ، پاسگاه ها و واحدهای امدادی ، شبانه روز برای تأمین امنیت داخلی کشور کار می کردند.

پاسخگویی به 900000 درخواست کمک در ایام نوروز

فرمانده قرارگاه ابوذر نوروزی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز بیش از 580،000 نفر با 110 مأمور پلیس تماس گرفتند گفت: تلاش همكاران در كلانتری منجر به تقاضای كمك 900،000،000 شده است.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: برای تنظیم بیشتر مکان های محله ای ، تجاری ، مسکونی و اداری ، از طریق همکاری خوب 700 نهاد آزمایشی و حفاظت در سراسر کشور و دستیاران پلیس “نگهبان محله” ، 539 گشت اتومبیل ، 845 گشت اتومبیل و 4370 گشت ، ایجاد نظم و ارائه خدمات به مردم ، آنها با همکاری کارکنان پلیس پیشگیرانه پیاده روی کردند.

دستگیری های سرقت 25٪ و جرایم خشن 36٪ افزایش یافته است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مجموع اقدامات پیشگیری ، در محل و بسیج همه امکانات بود. کشف و دستگیری متهم تأثیر بسزایی در جلوگیری از وقوع جرم داشت ، گفت: در مدت ذکر شده و تحت عنایت خداوند متعال ، همکاری خوب مردم و تلاش همیشگی همکاران خوب من در این لشکر در بخش امداد. ما شاهد افزایش 24 درصدی سرقت ، افزایش 25 درصدی در دستگیری سارقان ، 40 درصدی در دستگیری ، 36 درصدی در بازداشت های جرائم خشن و 6 درصدی سرقت اجباری بوده ایم.

با خیال راحت تقریباً 3 میلیون مسافر نوروزی را در صنایع ریلی و هواپیمایی جابجا می کند

یک مقام ارشد پلیس پیشگیری دولت با اشاره به دستاوردهای موفق پلیس فرودگاه و پلیس راه آهن در تأمین نظم و امنیت صنعت راه آهن و هواپیمایی در زمان Now Rouge ، افزود: آنها نقش موثری در کمک به رونق تولید ملی و شکوفایی کشور دارند. تحقق فرامین مقام معظم رهبری امام عزیز خامنه ای.

وی ادامه داد: “با تلاش این شهدای حرفه ای پلیس ، بیش از 2 میلیون و 171 هزار نفر به 1557 مگس پرواز كردند و بیش از 800000 نفر برای ایمنی كامل در ایام نوروز با 3400 قطار رم حمل و نقل شدند” گفت.

بیش از 900 فعالیت تعلیق و بازرسی در اجرای برنامه های فاصله اجتماعی

فرماندهی قرارگاه نوروزی ابوذر با اشاره به اقدامات محدودکننده مربوط به بیماری عروق بیماری کرونا قلب از دیگر اقدامات مهم دیگر قرارگاه نوروزی ابوذر گفت: انجمن.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت:

وی افزود که براساس اطلاعات ثبت شده در سیستم نظارت عمومی در سال 197 ، انتقادات و شکایات از مأموران پلیس و کلانتری ها در دوره ممنوع به ترتیب 49٪ و 92٪ کاهش یافته است که نشانگر رضایت مردم از عملکرد آنها است. نوکر این واحد. “

در پایان سردار معصوم بیگی بر همکاری مردم با پلیس تأکید کرد و تأکید کرد که مجموعه اقدامات انجام شده قدرت تأمین کنترل جرم ، کشف و امنیت مطلوب تر در نوروز 1400 را افزایش می دهد.

منبع: گزارشکر یک
افزایش قدرت ناجا در کنترل جرائم خشن


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 17 فروردين 1400 ] [ 13:44 ] [ Canary ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]